Shit happens tot het lijntje - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jan van Hoof - WaarBenJij.nu Shit happens tot het lijntje - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jan van Hoof - WaarBenJij.nu

Shit happens tot het lijntje

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Jan

02 September 2018 | Nederland, Veldhoven

Zoals de vakantie begon, zo eindigt die ook. Vanmorgen, wilde Jan niet uit bed omdat het te koud was. Albert en ik hebben dus eerst ontbeten voordat wij Jan er uit gingen halen. Het is dus anders als anders. Jan gaat op de postoel en geeft aan dat hij klaar is. Albert schuift de postoel weg en denkt" waar is de po?" Meteen realiseert hij zich dat hij staat te dansen op zijn teenslippers in iets wat eigenlijk in de po had moeten belanden! Shit happens! Nadat iedereen klaar was, zijn wij met zijn allen naar een rommelmarkt in Angeville geweest, een dorpje verderop! Uiteraard vond Jerry , wat hij wilde hebben voor een spotprijsje en ik heb met behulp van Miranda douze cles gekocht. Sleutels staan voor geluk, en voor geliefden de sleutel tot elkaars hart. Nu had ik al heel veel oude sleutels, maar ik kon deze niet laten liggen. Voor Brecht zagen wij beestjes liggen op de rommelmarkt, elke keer als ik iets geschikts zag, liep ik ermee naar Jan om zijn goedkeuring te vragen en toen ik wilde afrekenen, vroeg de verkoper, of Jan deze beestjes verzamelde, ik zei " Ja" en mocht mijn geld terugstoppen in mijn portemonnee. De verkoper zei iets over " terra en ciel" en ik bedankte nogmaals met " merci" zonder dat ik echt verstond wat hij zei. ( wederom een gevalletje positieve discriminatie) . Bij alles wat er nog gekocht en/ of betaald moest worden zeiden wij: Jan moet voorop! Nadat wij terug waren was het tijd om de tent van Anita en Jerry op te ruimen en onze voortent! Die zo mooi strak stond! Binnen het uur was alles weg en konden wij nog even lezend genieten van de late middagzon! Na wederom een heerlijk diner bij Herman en Miranda, ( wat geserveerd werd met knallende champagne omdat zij 18 jaar getrouwd waren vandaag) en super lekkere wijn, zijn wij begonnen aan de laatste avond van de vakantie. Tot aan het lijntje, is de afgelopen dagen een begrip geworden want, in tegenstelling tot de andere tafelgasten, liet ik mijn wijnglas elke keer maar volschenken tot aan het "Lijntje" . Genoeg om mijn geest helder te houden! Het toetje werd dit keer verzorgd met brandende kaarsjes in het getal 58! Ter ere van Herman zijn verjaardag , die morgen dus 58 wordt! Herman, ook op deze site wil ik je van harte feliciteren, en jou een gezond nieuw levensjaar toewensen! Wij hebben weer topdagen gehad in Garganvillar! Dank jullie wel voor jullie gastvrijheid! Jan wil eigenlijk nog niet naar huis, maar we moeten er morgen toch aan geloven,.......De mannen hebben bedacht dat wij morgen in een keer door rijden naar Parijs ( eigenlijk meteen door naar huis , maar dat vind ik niet goed! ) ik vind dat wij nog een nacht ergens moeten overbruggen om dinsdagavond veilig weer thuis te komen. Wij zullen zien,.... het eind komt in zicht van een tot nu toe fantastisch avontuur!


  • 02 September 2018 - 21:55

    Mandy:

    Jammer dat het er alweer op zit voor jullie (en voor ons de verhalen). Alvast een veilige terugreis gewenst!

  • 03 September 2018 - 08:41

    Adrie:

    Leuke avonturen hebben jullie beleeft,maar ook minder. Ik zou OOK nog een overnachting doen,in een keer door rijden naar huis lijkt mij ook niet verstandig. Dus lieve mensen geniet ervan en een veilige tehuiskomst groeten van ons xx

  • 03 September 2018 - 09:52

    Marianne Roijackers:

    Whaha. Ja shit happens. Het blijft opletten.
    Het is een hele onderneming geweest die vakantie van jullie. Goede tijden slechte tijden. Maar jullie hebben het er goed afgebracht samen. Door al die ervaringen,waar jullie veel van geleerd hebben, verloopt de volgende vakantie beslist gesmeerd.
    Wij wensen jullie een voorspoedige terugreis"met overnachting" zodat julli niet doodmoe thuis komen,want dan ben je weer aan vakantie toe.
    Goede reis en de groeten van ons. Bon voyage!

  • 03 September 2018 - 16:24

    Anita Wienholts:

    Ben benieuwd of jullie nog in frankrijk zitten of toch doorgereden zijn naar veldhoven.
    De groetjes van tante lenie, wij zitten hier met kippenvel in zeeland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 September 2018

Home again ( Michael Kiwanuka)

03 September 2018

Pffffff

02 September 2018

Shit happens tot het lijntje

01 September 2018

Warme holletjes

31 Augustus 2018

Slapen,slapen, slapen
Jan

Actief sinds 15 Aug. 2018
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 5135

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

15 Augustus 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: